פורשה 944 אספנות
הפורשה 944 מותגה כמכונית ספורט – יוקרה כשהושקה בשנת 1982 ונבנתה על הפלטפורמה של הפורשה 924 . ה- 944 נבנתה בתצורה סגורה וקבריולט תוך שימוש בטכנולוגיית המנוע של ה- 928 בנפח 5 ליטר וייצרה לשם כך "חצי מנוע" בנפח 2.5 ליטר בעל 4 צילינדרים. להבדיל מה-911 האגדית, מיקום המנוע ב-944 הוא בקדמת הרכב. עם חלוקת משקל מצוינת וביצועים טובים לזמנה, הציעה הפורשה 944 חבילת יוקרה ספורטיבית אולטימטיבית למחירה. בשנת 1985 עברה ה- 944 מספר רענונים כגון חישוקים, לוח מחוונים ועיצוב הפנים, מיכל דלק גדול יותר וכן מספר שיפורי מתלים ששיפרו עוד יותר את התנהגות הכביש הטובה מלכתחילה. בשנה זו גם הוצג לראשונה דגם הטורבו של ה-944. עם הספק של 217 כ"ס ותאוצה מ-0-100 של 5.9 שניות. ה-944 נפוצה יחסית בארה"ב, מה שמאפשר רכישה של כזו במחירים משתלמים.