הקורבט של עידן
שברולט קורבט 1985
"לפני כשנה עברתי משבר אישי… הייתי שבור והרגשתי שאני חייב למצוא עיסוק שיסיח את דעתי, נסעתי לדוד שלי שגר במושב, באחת החצרות ישב לו רכב אספנות מסוג שברולט קורבט שנת 1987, לבן ומוזנח. סביבו צמח ג׳ונגל של עשביה, הג׳אנטים לא תאמו, הצבע התקלף, המראות שבורות, פנים הרכב מוזנח וקרוע, פנסים חסרים, ללא סמל- ממש רכב אספנות מוזנח. כחובב רכבי אספנות, למרות הכל משהו גרם לי להתאהב בו.
דפקתי על דלת ביתו של הבעלים והצעתי לרכוש את רכב האספנות במחיר גבוה ביחס למה שהגרוטאה הזאת שווה. ״אני אשפץ אותה בעתיד״ אמר האיש וסירב להצעתי המפתה. שיהיה לו בהצלחה חשבתי לעצמי…מאוכזב המשכתי בדרכי. החלטתי לנסות את מזלי ביד 2. מצאתי סוחר מנתניה שאמר לי שהוא עוסק בייבוא רכבים ביבוא אישי ע"פ בקשת לקוח. העסקה לא יצאה לפועל מכיוון שהסוחר לא הצליח לשחרר את רכב האספנות מהמכס.
במהלך חיפושים בפורום אספנות שבפייסבוק נתקלתי בירון מ USHOPSmotors , ירון ייעץ לי בנושא שברולט קורבט: איך בוחרים, איפה מטפלים וכו'. החלטתי שאני אביא שברולט קורבט ביבוא אישי בעזרת יושופס מוטורס. מי שמכיר אותי יודע טוב מאוד שיש לי שריטה עמוקה מאוד לרכב ידני ובמיוחד כשזה נוגע לרכבי אספנות וספורט.
החבר׳ה ממועדון הקורבט הישראלי ICC המליצו לי לחפש קורבט שנת 1985. לאחר תקופה של חיפוש רכב באי ביי, מצאתי את מבוקשי ורכשתי רכב אספנות מסוג שברולט קורבט 1985 בצבע אפור מטאלי, צבע מקורי, תעודות של מוזיאון בלומינגטון, 80 אלף ק״מ מקוריים, גיר ידני, גג פנורמי Z51. באותה התקופה הרכב עדיין לא נחשב לרכב אספנות ולכן לא ניתן היה לייבא אותו. חשוב לציין שמדובר ברכב אספנות משנת 1985 הראשון שייובא לארץ. יושופוס מוטרוס פתרו את הבעיה ואחסנו את הרכב במרכז הלוגיסטי שלהם בניו ג'רסי. אלו היו החודשיים הארוכים ביותר שהיו לי בשנים האחרונות.
השירות של החבר׳ה לא תואם לשירות ישראלי, מעל המצופה, אני מרוצה מהשירות וכמובן שאת רכבי האספנות הבאים אביא בעזרת יושופוס מוטרוס."